انتخاب بهترین سایز پاشنه کفش برای عروس

بهترین اندازه پاشنه کفش عروس

یکی از مهم ترین تصمیم گیری هایی که عروس برای روز مراسمش باهاش مواجه میشه، انتخاب کفش با پاشنه مناسبه.

 

امروزه کفش های زنانه مجلسی با مدل ها و اندازه های مختلف در بازار موجوده، عروس باید با توجه به شرایط و نیازهاش بتونه بهترین انتخاب رو داشته باشه برای کفشی که قراره در مهم ترین روز زندگیش بپوشه.

به همین منظور ابتدا انواع پاشنه رو تیتر وار نام میبریم و اینکه برای چه کسانی مناسبه رو ذکر میکنیم:

کفش عروس مدل تخت نگین دوزی
کفش تخت و بدون پاشنه عروس بسیار راحت و شیک

۱- کفش های با پاشنه فلت یا تخت:

این مدل کفش ها کاملا تخت، بدون پاشنه و اصطلاحا کفش های اسپورت (sport) هستند و معمولا برای کسانی مناسبه که با داماد اختلاف قدی ندارند. یعنی عروس و داماد باهمدیگه هم قد هستن و یا عروس از داماد قد بلندتری داره.

کفش های تخت و بدون پاشنه علاوه بر اینکه به عروس افزایش قد نمیده، بخاطر راحتیش هم مورد توجه خیلی ها قرار میگیره. هم برای پیاده روی و هم برای رقص. خیلی از عروس ها ترجیح میدن برای روز مراسمشون از کفش های تخت استفاده کنن تا برای استفاده صبح تا شب پاهاشون خسته نشه و بتونن به راحتی راه برن و برقصند .

کفش عروس پاشنه دو سانتی جلو بسته

۲- کفش های با پاشنه ۲ یا ۳ سانتی:

پاشنه ۲ یا ۳ سانتی در کفش های زنانه مناسب عروس هایی هست که اختلاف قدی با داماد ندارن، یا اختلاف قدی خیلی کمی دارن. ۲ سانت افزایش قد چشمگیری به عروس نمیده و فقط این دو سانت پاشنه باعث میشه که کمی پاشنه پا بالاتر قرار بگیره و باعث راحت شدن و استاندارد بودن کفش میشه.

در کفش های استاندارد همیشه وجود ۲ یا ۳ سانت پاشنه ضروری هست.

۳- کفش پاشنه بلند:

کفش های با پاشنه ۵سانت تا ۱۰ سانت. مناسب عروس هایی که اختلاف قدی نسبتا زیادی با داماد دارن.

این کفش ها معمولا ظاهر شیک و زیبا تری نسبت به کفش های کوتاه و فلت دارن. که با پاشنه های پهن و باریک موجود هستن. نکته دیگه ای که باید توجه بشه اینه که اگر لباس عروس خیلی بلند دارید، بهتره از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. با لباس های بلند، هرچی پاشنه کفش بلندتر باشه معمولا جذاب تر میشه.

اگر در عین به پاشنه بلند نیاز دارید، راحتی هم کمی براتون مهم هست، از پاشنه های مکعبی و پهن تر استفاده کنید، اگرم صرفا زیبایی براتون اهمیت داره، از پاشنه بلند باریک استفاده کنید.

۴- کفش پاشنه خیلی بلند :

این گونه کفش ها از ۱۲ سانت شروع میشه و گاهی حتی به ۲۰ سانت هم میرسه.

این کفش ها به دو دسته تقسیم میشن:

کفش عروس پاشنه بسیار بلند فانتزی

الف- پاشنه خیلی بلند فانتزی : کفش هایی که پاشنه خیلی بلند و باریک دارن، و بیشتر مناسب عکاسی در آتلیه، فیلمبرداری و ... هست. ظاهر فوق العاده خاص و جذابی دارن ولی اصلا مناسب راه رفتن زیاد و استفاده طولانی مدت نیست.

ب- پاشنه خیلی بلند راحتی: چند سالی هست کفش هایی روانه بازار شده، به اسم های صندل جادویی، صندل پاکتی، صندل پفکی یا ...

این گونه صندل ها یا کفش های جلوباز، ممکنه تا ۲۰ سانت ارتفاع داشته باشند ولی بخاطر فرم ساخت و مواد اولیه به کار رفته درونشون، بسیار راحت و سبک هستن.

ظاهر زیبایی ندارن، و برای کسانی که افزایش قد خیلی زیادی رو خواستارن، انتخاب بسیار مناسبیه.

نکته ای هم در آخر لازم هست که اضافه کنم:

فراموش نکنید که معمولا کفش های دامادی هم ۲ تا ۳سانت پاشنه دارن. پس خیلی نگران این موضوع نباشید که مثلا اگر با داماد هم قد هستید، با پوشیدن کفش پاشنه ۲سانتی بلندتر از داماد میشید!

 

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش