چه مدل کفشی برای روز فرمالیته بپوشیم ؟!

 

 

عکس و فیلم مراسم ازدواج یکی از ماندگارترین یادگاری های زندگی مشترک زوجها است .

 

نسل جدید همیشه به دنبال تجربه تازه و هیجان انگیز است از جمله برگزاری و ثبت مراسم فرمالیته . به طور کلی عکاسی فرمالیته در فضای آزاد و طبیعت مانند جنگل ، ساحل دریا ، کویر و یا فضای خاطره انگیز و قدیمی برگزار میشود  . یکی از مهمترین بخش ها برای عکاسی فرمالیته انتخاب کفش مناسب فراخور با استایل عروس و داماد و محل و فضای عکاسی می تواند باشد .

جنگل: جنگل بکرترین مناظر ناب و حس و حال خاص را برای شما مهیا میکند . توده ای از گیاهان و برگهای رنگارنگ درختان  و رودخانه عناصری است که شما را برای تجربه عکاسی در جنگل مشتاق میکند .

عکاسی که داخل جنگل انجام میشود به علت گل و خاکی بودن زمین مناسب تر است که از کتونی ساقدار استفاده شود چون جدای از راحتی و مانور حرکتی بیشتر از پای شما هم محافظت میکند  و از  گلی و خاکی شدن پای شما جلوگیری می کند  .

به این منظور  میتوان از کتونی های لژ دار آل استار و ونس تزیین شده استفاده کرد . فصل گرما داخل جنگل برای عکاسی میروید میتونید از کالج تخت هم استفاده کنید چون  راحت است  و  مشکل باران و گلی بودن زمین هم نخواهید داشت . در فصول بدون بارش به دلیل راحتی بیشتر و گل آلود نبودن می توانید از کالج تخت تزیین شده استفاده کنید .

عکاسی فرمالیته - عروس و داماد در کنار ساحل دریا

ساحل دریا : موج ، ساحل ، صدف سوژه های زیبایی هستند که به عکسهای فرمالیته شما جذابیت دو چندان می بخشد . عکاسی در کنار دریا و ساحل معمولا کفش در معرض شن و آب قرار میگیرد . لازم است از کفش هایی استفاده شود که پا به راحتی قابل شستن باشد و پاشنه های پهنی داشته باشه که هنگام قدم زدن پاشنه در شن ساحل فرو نرود و لغزش ایجاد نکند  .  بنابراین بهترین انتخاب صندل های جلو باز  تخت یا پاشنه خیلی کوتاه مکعبی است .

عکاسی فرمالیته -تصویر عروس در شنزار بیابان

کویر : لوکیشن کویر که این روزها برای عکاسی فرمالیته خیلی پر طرفدار است و می توان عکس های جذاب و خاطره انگیزی ثبت کرد  .

به علت شنی  بودن زمین بهتر است از صندل های تخت یا پاشنه های 3 سانت مکعبی استفاده کرد که علاوه بر راحتی و زیبایی با خیال راحت  با آن در کویر قدم بزنید . 

عکاسی فرمالیته - عروس و داماد در کوهستان برفی با کتونی لژدار و بوت
عکس فرمالیته عروس و داماد به همراه کتونی و بوت 

مناطق کوهستانی :

کفشی که مناسب فضای کوهستانی و شیبدار  است باید مقاوم و منعطف  باشد تا تعادل شما را برای عکاسی بهتر حفظ کند . کفشهای بند دار فشار را به طور مساوی بر روی پاهای شما تقسیم میکند . یادتان باشد برای عکاسی در لوکیشن کوهستانی ممکن است به کمی آمادگی جسمانی و مهارت های کوهنوردی نیاز باشد .

پس بهتر است از کتونی لژدار استفاده شود که راحتی و مقاومت کافی برای کوهنوردی را دارد .

عکاسی فرمالیته - عروس و داماد در کوهستان با کتونی اسپرت
عکس فرمالیته در کوه و طبیعت

 


 
۵
از ۵
۲۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش